روغن زیتون آذرند
خانه / روغن زیتون فرابکر / خرید مستقیم روغن زیتون فرابکر عمده

خرید مستقیم روغن زیتون فرابکر عمده

شما با خرید مستقیم روغن زیتون فرابکر عمده می توانید بهترین محصول را از نظر مرغوبیت با کمترین قیمت تهیه کنید و بتوانید با نرخ های مناسبی آن را دوباره به فروش برسانید.

روغن زیتون علاوه بر مصرف خوراکی به دلیل فواید فراوانی که برای پوست و مو دارد در تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی هم از آن استفاده می کنند.

خرید مستقیم روغن زیتون فرابکر عمده

آشنایی بیشتر با خواص روغن زیتون

آشنایی بیشتر با خواص روغن زیتون

خواص روغن زیتون شامل گزینه های زیر می شوند:

  • دارای اسید های چرب تک اشباع نشده می باشد به همین دلیل می تواند کلسترول بد خون را کاهش دهد که این به نوبه خودش باعث شده از بیماری های قلبی پیشگیری کند.
  • به دلیل داشتن اسید های چرب تک اشباع نشده مصرف آن باعث هضم غذا می شود و به رفع یبوست و تقویت دستگاه گوارش کمک کند برای این منظور می توانید یک قاشق لیمو ترش را با یک قاشق روغن زیتون ترکیب و مصرف کنید.
  • میزان سروتونین را افزایش می دهد به همین دلیل می تواند به درمان افسردگی کمک فراوانی کند چون سروتونین یک هورمون شادی می باشد.
  • به پاک سازی پوست کمک می کند و می تواند آلودگی، میکروب ها و باکتری های روی پوست را از بین ببرد.
  • به رطوبت رسانی عمقی پوست کمک می کند علاوه بر این خاصیت آبرسانی پوست را بر عهده دارد به همین دلیل می توان با استفاده از آن  پوست زیر چشم را صاف و نرم دارد.
  • از ایجاد چین و چروک صورت جلوگیری می کند و در مقابل آفتاب سوختگی از پوست محافظت می کند و همین باعث شده در ساخت محصولات مراقبت از پوست از آن استفاده شود و همین سبب شده فروشنده روغن زیتون غیر خوراکی بتواند سود خوبی را کسب کند.
  • به دلیل داشتن ویتامین E ترک های پوست را از بین می برد علاوه بر این خاصیت ضد التهاب و ضد میکروب دارد و جوش های صورت را از بین می برد.

قیمت باورنکردنی روغن زیتون

قیمت باورنکردنی روغن زیتون

قیمت باور نکردنی روغن زیتون بسته به شرایط بازار، نوع روغن، نوع مصرف ( خوراکی یا غیر خوراکی ) و نوع برند متفاوت می باشد البته نرخ دلار هم تاثیر مهمی روی قیمت این محصول داشته است.

در هنگام خرید روغن زیتون علاوه بر قیمت باید نکات زیر را مد نظر بگیرید:

  • اگر برای مصارف غیر خوراکی آن را خرید می کنید حتما از نمونه های استفاده کنید که مصرف غیر خوراکی دارند چون قیمت آن ها ارزان تر می باشد.
  • برای مصرف خوراکی بهتر است از نمونه های درجه یک مانند روغن فرابکر و بکر خرید نمایید و به سراغ برند های معتبر بروید.
  • اگر بسته بندی محصول در ظرف های غیر شفاف می باشد و رو بروی آفتاب قرار گرفته است را بهتر است خرید نکنید چون نور مستقیم و آفتاب باعث می شود خاصیت های درمانی آن کاهش یابد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم احمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09192416278
شماره فکس: 02189786977
آدرس کانال: azarandoil@
پست الکترونیکی: talaye.sabz20@gmail.com

مطلب پیشنهادی

روغن زیتون فرابکر اتکا

خرید روغن زیتون فرابکر اتکا بصورت اینترنتی

خرید روغن زیتون فرابکر اتکا بصورت عمده از طریق فروشگاهها و مراکز معتبر در شهرهای …

دیدگاهتان را بنویسید

بازرگانی آذرند