روغن زیتون آذرند
خانه / روغن زیتون اصل / قیمت روز روغن زیتون

قیمت روز روغن زیتون

زیتون از جمله میوه هایی است که با وجود کوچک بودن اما خاصیت های بسیار زیادی دارد، به همین دلیل از این میوه فرآورده هایی تهیه می کنند تا بهتر بتوانند از آن استفاده بکنند مانند روغن زیتون و زیتون پرورده. به همین دلیل دانستن قیمت روز روغن زیتون برای عده¬ای حائز اهمیت است.

قیمت روز روغن زیتون

قیمت روز روغن زیتون درجه یک

روغن زیتون را می توان در انواع خوراکی ها به کار برد و از طعم آن لذت بهره مند شد. بسیاری از متخصصین تغذیه خوردن روغن زیتون را به مردم توصیه می کنند چون معتقدند که روغن زیتون حاوی موادی است که باعث سلامتی بدن می شود مانند شادابی و طراوت پوست، رفع التهاب، رفع آلرژی و رفع بیماری های قلبی و عروقی و….
رروغن زیتون در برخی خانواده ها به جای روغن سرخ کردنی مصرف می¬شود. روغن های سرخ کردنی باعث افزایش کلسترول خون می¬شود و اگر به مدت بسیار زیادی مصرف شود و همراه آن ها ورزشی انجام نشود ممکن است که بیماری هایی را برای افراد مثل چربی خون و مسدود شدن رگ های خونی منجر شود که در برخی موارد کشنده هستند.
روغن زیتون نه تنها این مشکلات را برای افراد ایجاد نمی¬کند بلکه بسیار برای بدن مفید هستند و موجب سلامتی افراد می¬شود که این ناشی از مواد و خاصیت های خود میوه¬ی زیتون است.
همچنین استفاده از روغن زیتون یکی از ساده ترین راه های استفاده از زیتون است چون می توان از آن در بیشتر غذاها استفاده کرد. روغن زیتون یکی از کالاهای تجاری برخی از کشورهای منطقه¬ی مدیترانه¬ای شده است که احتمالا سود زیادی برای کشورها داشته باشد. کشورهایی همچون یونان، ایتالیا و اسپانیا به دلیل نزدیکی به منطقه¬ی مدیترانه از کشور های اصلی صادر کننده¬ی زیتون می¬باشند. شایان ذکر است که در کشور ما منطقه¬ی طارم در زنجان و رودبار در گیلان از مناطق اصلی پرورش زیتون هستند که روغن زیتون حاصل از این مناطق به کشور های دیگر ارسال می شود.

قیمت روز روغن زیتون

قیمت رایج روغن زیتون

برخی از قیمت های اعلام شده در فروشگاه اینترنتی شهروند:

  • روغن زیتون بکر 250 میلی لیتری لادن طلایی 12936 تومان
  • روغن زیتون خالص 250 میلی لیتری لادن طلایی 12936 تومان
  • روغن زیتون تصفیه شده¬ی 250 میلی لیتری قزل-اوزن 15433 تومان
  • روغن زیتون بکر 270 میلی لیتری قزل اوزن 16671 تومان

اما این قیمت های می تواند به دلیل کیفیت های مختلف به دلیل تفاوت در شرکت های بسته بندی کننده کمی متفاوت باشد. روغن زیتون یکی از کالاهای مورد خرید بسیاری خانواده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم احمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09192416278
شماره فکس: 02189786977
آدرس کانال: azarandoil@
پست الکترونیکی: talaye.sabz20@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید روغن زیتون اصل

خرید روغن زیتون اصل برای مو

خرید روغن زیتون اصل با قیمت مناسب برای پوست و مو و همچنین برای مصرف …

دیدگاهتان را بنویسید

بازرگانی آذرند