روغن زیتون آذرند
خانه / زیتون پرورده / قیمت هرکیلو زیتون پرورده

قیمت هرکیلو زیتون پرورده

زیتون پرورده یکی از فرآورده¬های زتیون می باشد که طرفداران زیادی پیدا کرده است. این محصول که با افزوده شدن برخی ترکیبات مانند رب انار و ادویه¬جات تهیه می¬شود طعم لذیذی دارد و به همین دلیل است که قیمت هرکیلو این محصول برای عده¬ای از مردم اهمیت زیادی دارد تا بتوانند این محصول را در سفره¬های خود همراه با غذا داشته باشند.

زیتون پرورده

زیتون پرورده عمده در ایران

زیتون پرورده از جمله مشتقات میوه¬ی پرخاصیت زیتون است که به دلیل طعم خوب از محبوب ترین¬ها و شناخته شده ترین¬های این میوه است. زیتون پرورده علاوه بر داشتن طعم دل¬انگیز دارای خاصیت هایی است که باعث افزایش مزیت این میوه می¬شود از جمله:

  • رفع بیماری¬های عروقی و روان کردن جریان خون
  • مانع از شدن پوکی استخوان
  • جلوی بیماری¬های سرطانی را می¬گیرد
  • باعث بهود کارکرد دستگاه گوارش می¬شود
  • بهبود پوست و مو و جلوی از بین رفتن پوست می شود و مانعی در برابر اشعه¬ی خورشید است.

زیتون پرورده
زیتون پرورده از دیرباز در سفره¬های خانه¬های ایرانی دیده می¬شده است و به همین دلیل در خانه های ایرانی تهیه می¬شده است اما امروزه علاوه بر خانه¬ها در مراکز صنعتی نیز تولید می شود. با این وجود هنوز هم شاید باشند کسانی که تمایل به خرید زیتون پرورده ی خانگی داشته باشند و آن را به فرآورده¬های صنعتی ترجیح دهند.
در ضمن زیتون پرورده به دلیل مواد افزودنی طبیعی مثل رب انار، ادویه-جات و… می تواند خاصیت های دیگری را داشته باشد که زیتون معمولی ندارد. این خواص باعث رفع برخی بیماری ها و پیشگیری از منجر شدن به این بیماری شود.
زیتون پرورده را می¬توان به راحتی برای خود در خانه تهیه کرد و از طعم لذیذ آن بهره برد و همراه با غذا و یا جدا از غذا آن را صرف کرد.
امروزه می¬توان این زیتون را در بسیاری از نقاط کشور یافت.

زیتون پرورده

قیمت هر کیلو زیتون پرورده

زیتون پرورده هم همانند محصولات دیگر درجه بندی¬های مختلفی دارد که این درجه بندی¬ها بر قیمت محصول اثر می گذارد که باعث می شود ما شاهد یک قیمت واحد نباشیم بلکه شاهد یک رنج قیمتی باشیم. مثلا قیمت این محصول ممکن در مغازه ای 30 هزار تومان باشد اما در مغازه ی دیگر ممکن است که حدود 15 هزار تومان باشد. بنابراین کیفیت محصول نیز بر قیمت رایج هم تاثیر گذار است.
در نتیجه این تنوع قیمت شاید دلیل خوبی باشد تا بیشتر مردم بتوانند از این محصول استفاده بکنند و علاوه بر طعم خوب آن از خاصیت های آن استفاده بکنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم احمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09192416278
شماره فکس: 02189786977
آدرس کانال: azarandoil@
پست الکترونیکی: talaye.sabz20@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده زیتون پرورده

مرکز فروش عمده زیتون پرورده

مرکز فروش عمده زیتون پرورده درجه یک با بهترین کیفیت از این چاشنی را در …

دیدگاهتان را بنویسید

بازرگانی آذرند