روغن زیتون آذرند
خانه / زیتون پرورده / صادر کننده زیتون پرورده درجه یک

صادر کننده زیتون پرورده درجه یک

کشور ایران صادر کننده زیتون پرورده یکی از تولید کنندگان بزرگ زیتون در دنیا است. زیتون تولید شده کشور ما در دنیا به نام زیتون خوش طعم ایرانی شناخته میشودزیرا از نظر طعم و مزه جایگاه بالایی در میان زیتون های تولید شده در کشورهای دیگر دارد.
زیتون های تولید شده در ایران دارای طعم بسیار عالی هستند ودر تمام دنیا مشتری های فراوانی دارد ولی به دلیل نداشتن یک برند مشخص درمیان دیگر کشورهای تولید کننده از جایگاه خوبی برخوردار نیست.

صادر کننده زیتون پرورده

صادرات زیتون پرورده

ایران یکی از چند کشور تولید کننده زیتون است.کشور ما در تولید زیتون با کشورهایی مثل ایتالیا،اسپانیا و یونان رقابت میکند.اما تنها کشوری است که زیتون پرورده تولید میکند. هیچ یک از کشورهای تولید کننده زیتون توان رقابت با این فراورده خوشمزه را ندارد.
ولی به دلیل عدم بسته بندی مناسب،نبود برند مشخص و همچنین بالا بودن قیمت تمام شده محصول تولید شده صادرات ندارد.

صادر کننده زیتون پرورده

زیتون پروده درجه یک

برای تهیه زیتون پرورده درجه یک، از زیتونهای درشت و یکدست استفاده میشود.بعد از تمیز کردن و هسته گیری زیتون ها را با موادی مثل رب خرما سبزی های معطر، سس مایونز،دانه های انار و ترکیبات دیگری بنابه صلیقه افراد مخلوط کرده و در داخل ظرف های در بسته نگهداری میکنند.
از انجایی که زیتون پرورده یک فراورده بسیار حساس است و در مجاورت هوا سریع اکسید میشود باید از سالم بودن بسته بندی آن اطمینان داشت.

صادر کننده زیتون پرورده

صادر کننده زیتون پرورده

به منظور صادرات زیتون پرورده ابتدا نیاز به برند سازی است.
این کار نیازمند کمک دولت و همچنین اتحاد کشاورزان است.مهمترین اصل در برند سازی اصلاح تولیدات کشاورزی است به نحوی که با تغییر ارقام موجود با رقم های پر محصول کیفیت تولید زیتون را بالا ببریم.
وهچنین ابیاری وبرداشت زیتون به صورت مکانیزه باعث کاهش هزینه ها میشود وفراورده ها باقیمت تمام شده کمتری دست مشتری میرسند.
از طرفی دیگر باغ های زیر کشت زیتون به دلیل خرده مالکیتی ومحدود بودن اراضی امکان برند سازی مستقل را ندارند.برای رسیدن به این مهم نقش تشکل ها و اتحادیه هابسیار پررنگ است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم احمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09192416278
شماره فکس: 02189786977
آدرس کانال: azarandoil@
پست الکترونیکی: talaye.sabz20@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تجارت عمده زیتون پرورده

تجارت عمده زیتون پرورده

تجارت عمده زیتون پرورده در کشور های مختلف سبب ایجاد سود های کلانی در کشور …

بازرگانی آذرند